Deze website maakt gebruik van cookies om een zo vriendelijk mogelijk beleving te realiseren. Lees meer
Levertijd
Vindt hier de meestgestelde antwoorden over onze levertijden en bezorgtijden:
Wat zijn de levertijden?
+
De levertijd verschilt per artikel, daarom vermelden wij bij elk artikel de actuele levertijd! In de winkelwagen wordt bij het kiezen van de tijdvlak een verwachte levertijd weergegeven.
Is mijn bestelling al verzonden?
+
Wij verzenden van dinsdag tot en met vrijdag alle voorradige bestellingen. Als uw bestelling is verzonden ontvangt u per mail een track & trace om de zending te volgen. Via deze link kunt u de systeem status van uw bestelling opvragen.
Kunnen jullie alles verzenden met pakketpost?
+
Ja, alle producten op onze website zijn te verzenden via pakketpost. Er geldt alleen een maximum gewicht van 30 kg per bestelling.
Vandaag besteld is toch de volgende dag bezorgd?
+
De kans dat jouw bestelling de volgende dag wordt bezorgd is vrij groot..... maar er is altijd een kleinere kans dat de zending vertraging oploopt in het netwerk. De uitlevergraad is over het algemeen tussen de 95% - 98%. Dit betekend dat 2 tot 5 zendingen van de 100 vertraging oplopen in hun netwerk (bijv. door sorteerfouten) en er langer over doen! Helaas hebben wij als verzender hier geen invloed op en zijn net als jouw afhankelijk van de diensten van de vervoerder.
De track & trace geeft in deze situatie de meest actuele bezorginformatie over de zending en de verwachte levertijd.
In de track & trace staat dat de bestelling teruggestuurd is?
+
Het is altijd vervelend dat de zending teruggestuurd wordt naar ons. Als wij een bestelling verzenden is het natuurlijk de bedoeling dat deze zo snel mogelijk wordt bezorgd! Als een zending terugkomt kan dit door verschillende redenen gebeuren, namelijk:
- Beschadigd / gescheurd / of is nat geworden.
- Is niet binnen 7 dagen opgehaald bij een ophaalpunt.
- De adresgegevens zijn onjuist of niet compleet.
- Er gaat bij de verzender iets mis (systeemfout), waardoor de zending terug gestuurd wordt.
- De medewerker heeft een verkeerde knop ingedrukt (retour) op zijn PDA / computer.
Is uw zending teruggestuurd? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Nog niet het antwoord gevonden? Neem dan contact met ons op via de klantenservice!
Aanmelden